Alla inlägg under mars 2012

Av gggabbi - 31 mars 2012 12:51

Hej på er!


Idag så är det städdag, så jag har jobbat lite ute. Inte kul..... Snart så ska jag följa med mamma och byta vinterdäcken till sommar däck ;)


Imorgon har jag sista matchen för säsongen, men eftersom jag är förskyld kan jag inte delta :( Men sedan kommer Skövde Cup och Basketfestivalen, så jag överlever nog fram tills dess :D


Hoppas ni har en rolig helg än vad jag har allihopa!

Just det ja! Skulle ju visa en rolig video. Grymt jobbat till den som har gjort den, måste ha tagit lång tid!

Av gggabbi - 29 mars 2012 19:33

Sorry att jag inte bloggade igår, men hade annat för mig igår än att sitta framför datorn ;)

Igår var jag såklart i skolan, och efter var jag hos en kompis, och vi hade jätte roligt :)


Efter skolan idag åkte jag om mamma till stadium och köpte ett par rejäla promenadskor. Jag har lite problem med mina knän, så jag köpte ett par som är bra för mig :) Dessutom behöver jag ett par skor när jag ska till STOCKHOLM :D


Puss och kram! <3

Av gggabbi - 27 mars 2012 09:53

Nu tänkte jag svara på frågorna som ni ställt. Även om de bara kom ifrån en person <3


bästavänner?= Mina bästa vänner heter Signe och Inana <3
favortit glass? = Hm... Har många med en av dem är McFlurry med Smarties från McDonalds :D
favo affär?= Bik Bok, Monki, H&M Divided, Gina Tricot mm.
glass/nutella? = Glass ;)
vad sklle du göra om du van en miljon? = Ge pengar till välgörenhet, resa till New York, spara tills jag blir vuxen :)
bästa land du har varit i? = Italien tror jag :)
favo färg? = Rosa, gul, baby blå
är bloggplatsen bra?= Ja ;)
gillar du någon just nu? isf vem? :D= hemligt ... <3

Vad är en hjampans?= ingen aning x)


Puss och kram <3

Av gggabbi - 26 mars 2012 16:59

Hej!

Som ni kanske märkte hoppade jag över dag 9. Jag orkade bara inte ha den ;)


Dag 10 5 saker jag gillar med mig själv


1. Min hy

2. Att jag är smal

3. Mitt hår (dock inte färgen)

4. Att jag inte är blyg

5. Att jag vågar stå för den jag är



Dag 1: Favorit affärer

Dag 2: Mitt drömjobb

Dag 3:Favorit sångerska/sångare

Dag 4: Mina 5 favoriträtter

Dag 5: 10 saker jag hatar

Dag 6: De 10 bästa låtarna just nu

Dag 7: 10 saker jag älskar

Dag 8: Sporten jag går i :)

Dag 9:Mitt favoritgodis

Dag 10: 5 saker jag gillar med mig själv

Av gggabbi - 25 mars 2012 11:53

God morgon på er! Eller jag kanske ska säga god förmiddag ;)

I natt sov jag ju typ en timme mindre än vanligt, för vi vrider ju fram klockan en timme. Men jag är lika glad ändå ;)

Igår hade jag match, och vann med 70-11 tror jag :D Grymt jobbat tjejer! Efter det var jag med bästa Signe, och vi kollade på film och åt godis <3


Idag ska jag kolla på bio. HUNGERSPELEN! Har längtat ihjäl mig! De är lätt de bästa böckerna jag någonsin läst :D

Men jag tror böckerna kommar vara bättre än filmerna, men filmen är säkert grym ändå :)


Just det ja! Jag ska åka och fixa ID-kort till mig idag :P Hoppas bilden kommer bli någorlunda snygg ;)


Hoppas ni får en solig och härlig dag alla läsare! <3


Puss och kram!

 

Av gggabbi - 24 mars 2012 20:20

Dag 8 Sporten jag går i


Jag går i... (Trumvirvel) BASKET! Det är helt klart den bästa sporten. Jag älskar att springa fram över planen, känna vinden i håret och lägga mål :D Jag älskar också mitt lag! Alla peppar varandra och vi har sjukt roligt tillsammans :)


Dag 1: Favorit affärer

Dag 2: Mitt drömjobb

Dag 3:Favorit sångerska/sångare

Dag 4: Mina 5 favoriträtter

Dag 5: 10 saker jag hatar

Dag 6: De 10 bästa låtarna just nu

Dag 7: 10 saker jag älskar

Dag 8: Sporten jag går i :)

Dag 9:Mitt favoritgodis

Dag 10: 5 saker jag gillar med mig själv



 

Av gggabbi - 23 mars 2012 20:00

Här sitter jag nu, nyduschad och trött :)

Ni får en "målad" bild, för jag är inte direkt snygg nu ska ni veta ;)


Hoppas ni får en rolig och trevlig kväll!


Puss och kram!


 

Av gggabbi - 23 mars 2012 19:48

Hej på er!

Sorry för dålig uppdatering idag, men jag har inte haft tid i dag ;)


Dag 7 10 saker jag älskar

Som vanligt står dem inte i ordning ;) (fast familjen och vänner är först OFC!)


1. Min familj

2. Mina vänner

3. Att resa

4. Shoppa

5. Baka

6. Sommaren

7. Att åka skidor

8. Läsa (Hihi, jag är en liten bokmal)

9. HUNGERSPELEN!

10. Godis/Glass/Pommes frites/Chips/Morötter och dip :)



Dag 1: Favorit affärer

Dag 2: Mitt drömjobb

Dag 3:Favorit sångerska/sångare

Dag 4: Mina 5 favoriträtter

Dag 5: 10 saker jag hatar

Dag 6: De 10 bästa låtarna just nu

Dag 7: 10 saker jag älskar

Dag 8: Sporten jag går i :)

Dag 9:Mitt favoritgodis

Dag 10: 5 saker jag gillar med mig själv

Presentation


Jag heter Gabriella och jag är 14 år. I min blogg skriver jag om min vardag :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards